کد خبر: ۲۵۷۲۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

تولید تجهیزات دارویی مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی|رفع موانع دانش‌بنیان‌ها با تک نرخی کردن ارز

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی زیستی آروکو فرآیند سازان شریف، با اشاره به اینکه تمام تجهیزات تولید مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی طراحی و تولید می‌شود، گفت: عمده تجهیزات تولیدی در بخش دارویی فرمانتور و بیوراکتور بوده که قرار است در سال آینده نیز ارتقا پیدا کنند.

محمد داود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی زیستی آروکو فرآیند سازان شریف، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه این شرکت در حوزه تجهیزات دارویی بیشتر در بخش بایوتک فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد، اظهار کرد: همچنین فعالیت خود را در حوزه طراحی و ساخت انواع تجهیزات مورد نیاز این صنایع از قبیل بیوراکتور، فرمانتور، سیستم‌های SIP/CIP، دستگاه تولید بخار خالص (PSG)، مخازن مختلف ساخت و نگهداری، مخازن نگهداری آب و سیستم‌های فیلتراسیون مربوطه از جنس استیل ۳۱۶ L، پیاده سازی و نصب سیستم اتوماسیون آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تجهیزات تولید مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی طراحی و تولید می‌شود، تصریح کرد: ما در تلاش هستیم که در بازار‌های بین‌المللی حضور دائم داشته باشیم و این مهم زمانی محقق خواهد شد که مبالات پولی و بانکی برطرف شود. هم‌اکنون محصولات تولیدی به ترکیه صادر می‌شود.

معتمدی با تأکید براینکه تمام محصولات تولیدی این شرکت دانش‌بنیان در کشور کاربردی شده است، ادامه داد: عمده تجهیزات تولیدی در بخش دارویی فرمانتور و بیوراکتور بود و برای سال آینده نیز تولید محصولات دارویی، تجهیزات تولید آب خالص نیز در دستور این شرکت است.

مدیراین شرکت دانش‌بنیان گفت: تک نرخی کردن ارز یکی از مباحث کلیدی برای رفع مشکلات دانش‌بنیان‌ها است. همچنین تجهیزات با کیفیتی که در داخل کشور تولید می‌شود نباید مجوز واردات چنین محصولات ارائه شود و ما نیاز به حمایت اساسی داریم.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی